Zajęcia - Grafit Akademia Sportu

Spalanie/Interwały

17_01_Grafit_17

Ćwiczenia oparte o trening aerobowy, którego celem jest efektywne spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej. Zajęcia, które doskonale ujędrnią ciało i pomogą w pozbyciu się zbędnych kilogramów. Ich sekret tkwi w połączeniu ćwiczeń cardio i wzmacniających mięśnie. Zajęcia rozpoczynają się od interwałowych ćwiczeń cardio, następnie kilka krótkich zestawów modelujących ciało oraz stretching. Są to zajęcia o dużej intensywności, skierowane do osób chcących wyszczuplić i wyrzeźbić swoje ciało.

Kettlebells

17_01_Grafit_4

Kettlebells to idealne narzędzie do ćwiczeń dla osób początkujących, jak i bardziej zaawansowanych. Kettle są prostsze w użyciu niż zwykłe hantle i gwarantują lepsze efekty w krótszym czasie. Ćwiczenia z kettlebells mają charakter kompleksowy – w jednym ruchu angażują do pracy kilka partii mięśni, dzięki czemu ułatwiają spalanie tkanki tłuszczowej. Do tego łączą wysiłek siłowy i cardio, co wpływa pozytywnie na wydolność sercowo-naczyniową.

Deep Work

17_01_Grafit_32

DeepWORK™ to nowy, wyjątkowy wymiar treningu funkcjonalnego, atletyczny, prosty, twardy i wyróżniający się na tle innych znanych programów. Energetyczny trening oparty na pięciu elementach: ziemi, drewna, ognia, metalu i wody, które z kolei symbolizują różne źródła energii. Program deepWORK™ bazujący na koncepcji Yin i Yang, zaprojektowano tak, aby zawsze łączył w sobie napięcie i rozluźnienie mięśni oraz ćwiczenia oddechowe. Holistyczny, funkcjonalny trening grupowy. Fanom spinningu i innych podobnych form treningu deepWORK™ oprócz ich ulubionych faz energetycznych i dynamicznych oferuje balans, równowagę i wyciszenie. Dla osób na co dzień ćwiczących formy mentalne jest doskonała możliwością popracowania nad kondycją – łączy spokojny początek i relaksację na końcu zajęć z dynamicznymi sekwencjami ćwiczeń funkcjonalnych w głównej części treningu. Cały trening wykonywany jest boso.

Indoor Cycling

17_01_Grafit_25

Indoor Cycling to połączenie treningu grupowego z treningiem kolarskim na rowerze stacjonarnym. Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy trening jest planowany i kontrolowany przez wyszkolonego instruktora, wzrasta motywacja i atrakcyjność zajęć dzięki odpowiedniej, energetyzującej muzyce oraz poczuciu „bycia w grupie”, zajęcia są przyjemne i ciekawe. Tradycyjne zajęcia grupowe o profilu spalająco-wytrzymałościowym niejednokrotnie okazują się być zbyt trudnym wyzwaniem dla osób szukających tego typu treningu. Nie każdy lubi taniec i dobrze czuje się w choreografii. Indoor Cycling przełamuje tę barierę. Nie wymaga poczucia rytmu, tanecznych ruchów ani znajomości specyficznych kroków. Pozwala na optymalną kontrolę wysiłku i poprzez to skuteczniejsze osiąganie zamierzonych celów treningowych. Jest treningiem bezpiecznym, w którym ryzyko kontuzji ograniczone jest do minimum. Ta forma treningu nie obciąża stawów z uwagi na brak impactu.

Trening obwodowy

17_01_Grafit_40

Trening oparty na wykonywaniu ćwiczeń na stacjach ustawionych przez trenera. Zwykle ustawia się około 10 stacji, które są zróżnicowane pod względem ćwiczonych partii i kształtowanych cech motorycznych. Jest to trening ogólnorozwojowy, wzmacniamy na nim wszystkie partie mięśniowe, ale także pracujemy nad kondycją i koordynacją. Na każdej stacji ćwiczący spędza określony czas ( od 1 do 2 minut ) po czym następuje przerwa ( od 20 s do 1 minuty) w której zmieniamy stacje, przygotowujemy się do następnego ćwiczenia. Na jednych zajęciach zalicza się 2 lub 3 obwody. Zajęcia poprzedzone są 7-10 minutową dość intensywną rozgrzewką. Trener na tego rodzaju zajęciach nie ćwiczy, na początku objaśnia i pokazuje wszystkie stacje, następnie w trakcie zajęć dopilnowuje poprawnej techniki ćwiczących oraz motywuje grupę. Świetne zajęcia jeśli nie przepadasz za choreografiami i potrzebujesz typowo sportowego, intensywnego treningu całego ciała. Wykorzystywane są wszelkie dostępne przybory do ćwiczeń, co gwarantuje niezwykle urozmaicone zajęcia.

Bosu (Kondycja+Wzmocnienie)

Grafit_8_08_19

Trening z wykorzystaniem rewelacyjnego sprzętu jakim jest BOSU. Jeśli lubisz wyzwania, znudziły Cię tradycyjne sprzęty wykorzystywane w zajęciach fitness i przepadasz za intensywnymi formami koniecznie musisz spróbować bosu kondycja i wzmacnianie. Lekcja prowadzona na zasadzie interwału. Ćwiczenia wzmacniające przeplatane są intensywnymi ćwiczeniami kondycyjnymi (biegi, skoki itd.). Intensywności zajęciom dodaje specyfika samego BOSU, który zmusza nas do większego wysiłku podczas ćwiczeń ze względu na swoją niestabilność. Sprzęt ten daje ogromne możliwości jeśli chodzi o różnorodność ćwiczeń. Korzyści treningu: polepszenie kondycji, wzmocnienie wszystkich partii mięśniowych, przyspieszenie metabolizmu, a co za tym idzie, redukcja tkanki tłuszczowej, polepszenie równowagi, poruszenie mięśni które w tradycyjnych formach są słabo aktywowane lub w ogóle. Dzięki temu wzmacnia się cały aparat ruchu, co daje większą odporność na kontuzje. Gwarantujemy – pokochacie ten sprzęt.

12